Thursday 25 July 2013

Apa Masalah Awak ?

Assalamualaikum .

Apa masalah awak ? Sorry sebernanya minggu ni Ira moody sangat . Sebab semalam ada sorang budak lelaki ni tiba-tiba dia cakap dekat Ira macam ni "Dari dulu lagi aku sabar dengan perangai kau" . Pelik kan ? Dah lah semalam Ira penat naik turun tangga . then mase nak naik balik pergi makmal , Ira terjumpa budak tu lah . Ingatkan siapa . Dengan wajah tersenyum , dia berjalan medekatiku then kita sampai jalan ke belakang . Nasib baik tak jatuh . hehehe ... Dia punya pasal lah ni . Time member dia dah panggil , lega hati Ira dia dah pergi jalan ke depan . Lepas tu Ira pon jalan cepat-cepat pergi masuk makmal . Time tu kelas Ira tengah buat PBS Sains.. Tu yang diaorang senyap je tak macam selalu . So sekarang ni Ira tengah fikirkan apa function dia cakap macam tu . Padahal Ira tak buat pape pon kat dia .

P/S Untuk Kau !

Wey kenapa kau dari dulu memang tak puas hati dengan aku ? Aku malas nak sebut nama kau dekat sini sebab aku rasa kalau kau baca blog aku pon kau dah tau siapa . Siapa terasa , dia lah orangnya . And yang aku peliknya , kau kan dah "engaged" dengan awek kau tu . Aku tau awek kau lawa , cantik , comey , baik . So kenapa mesti sabar dengan perangai aku ? Terus terang aku cakap , kita bukannya kawan baik pon . Lagi pon aku baru kenal kau . Baru sebulan kenal ? Belom setahun lagi . Pelik aku dengan perangai kau . Depan awek kau , setia lah , baik je aku tengok . But dengan aku ? Kau mesti nak buli and bila terjumpa kau je mesti kau carik pasal dengan aku . Kenapa wey ? Kenapa !!! Sebab tu aku rasa kalau kau berubah lagi bagus . Aku tau sebernanya kau baik kan :) Tak kira lah kau nak marah aku ke sebab tulis pasal kau kat dalam blog ni .. Agaknya kalau aku bagitau awek kau macam mane lah perasaan dia kan . Aku rasa dia lagi matang dari aku kot . Walaupun dia bawah umur . Sebab aku tengok sekarang ni budak bawah umur aku lagi matang and tau pasal cinta ni .

Kalau nak harapkan kita ? Jangan harap ! Tunggulah umur kita dah 15 tahu ke atas . Sebab kalau kita dah besar boleh fikir mana satu cinta yang betul . Setakat cinta zaman sekarang ni . Cinta Monyet je lah ! :)

Okay lah bye bye ^_^ Hope terasa !

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ! Tinggalkan komen korang :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...