Thursday 14 November 2013

Aku Akan Lupakan Semua Ini

Assalamualaikum guys..

Hmm sebernanya Ira tengah tak tau topik apa yang nak post hari ni . Yelah Ira hari ni penat gila ! Sebab tolong itu ini . Then tak pasal pasal jadik "Camera Woman Professional" pulak . hehe . Time mak ngah Ira nikah tadi . Ira sibuk rakam , amik gambar diaorang . Lama jugak lah Ira pegang phone mak ngah tadi . Serius tadi Ira busy sangat ! Sorry kalau Ira tak balas IM kat facebook ke, Wechat . Tak cukup tangan .

Aku tak tau lah nak mula dari mana . Yang penting sekarang ni Ira nak cerita dekat korang tentang satu benda nih . Tah habis-habis kan aku ni ? Ahaks ! Sebernanya hari tu Ira sedih sangat sebab kawan kawan Ira ramai dah tak suka perangai Ira . Diaorang cakap Ira gedik kat keek . Sejak tu, Ira nak berubah . Ira tak nak lagi amik gambar tak pakai tudung bagai . Tapi memang pon . Dosa kan ? Ira dah tau semua tuh . Lagi pun Ira dah lupakan semua tu . Yang paling sedih sekali, diaorang macam nak tak nak jek layan aku sekarang ni . Dah lah kat Seremban ni, aku takde kawan sangat . Tepu , tak tau nak buat apa ! Seriusly Ira rindukan Farhanah, Zahirah, Aisyah, Hidayah and others . Tanpa diaorang, Ira tak boleh hidup . Kat sini aku dah macam patung cendana dah . Tegak jek . Termenung sana sini macam orang tak betul . Kesian kan ? Hmm :(

Lagi satu , Ira asyik fikir pasal Crush jek . Bukan game Candy Crush tu ehh ! Yelah bila tengok Crush layan aweks dia, terus aku nak nangis . Sweet sangat ! Opps salah.. Sweet lagi gula gula yg aku makan . Haha . Hmm seriusly aku teringin jugak nak sweet macam orang lain . Ira nak jugak bahagia . Ira nak disayangi macam perempuan lain . Macam contohnya kawan Ira . Bf dia caring sangat kat dia . Aku bila lagi ? Tunggu sampai mati pun belum tentu ada orang nak kat aku.. Kalau ada orang nak kat Ira ni, Ira jual mahal sikit . hehe .

Okay stop Nad ! Aku akan lupakan semua ni . Bagi aku tak penting . Aku nak belajar tinggi tinggi dulu baru boleh bercinta . Aku nekad ! :)


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ! Tinggalkan komen korang :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...