Friday 8 February 2013

Pandangan Mata

Assalamualaikum,


Nampak tak gambar kat atas tu ? Kalau tak nampak , tak tau lah . Hari nie aku nak citer pasal "Rahsia Pandangan Mata" .

Aku tak tau lah budak2 lelaki sekarang nie suka sangat pandang2 ?? Hah tulah function aku tulis kat blog nie ..  Sebernanye ade sorang budak lelaki nie suka sangat tengok muka aku ! Aku ade tanye jugakkat sesiapa dalam facebook , diorang cakap diorang tengok perempuan yang dia suka / minat .

Nak kate aku nie cantik , tak lah jugak sebab aku nie memang tak cantik macam member2  aku yg lain ... aku nie  hanya perempuan yg serba sederhana . HeHe kelakar jugak ayat aku tuhh ! XD Aku malas nak tulis name die sebab dah memang ade pon name dia ..

Kalau korang nak tau , aku nie pantang kalau ade budak lelaki pandang2 muka aku ! Nanti aku fikir yg bukan2 example dia suka kat aku  or buat ape2 yg aku tak tau ><

Pandangan lelaki nie sebernanye memang ade makne ! Same ade die suka kat kita or nak buat ape2 yg kita tak tau , mcm aku ckp tadi :)

Good Night :)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ! Tinggalkan komen korang :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...