Friday 18 January 2013

Thinking About You ;)

Assalamualaikum ,

Dulu aku fikir pasal kau jek .. Nak tau siapa ? Of course lah pasal lelaki2 yg pernah aku suka ;) Tapi aku tak   boleh bagi tau kat sini XD Aku suka sangat dengan diorang sampai nak tido pon tak boleh !! HeHeHe bodo jek :p  Cinta pertama aku bukan untuk diorang tapi ... ade sorang mamat nie aku suka giler2 lah !!! Mase tu ade Perkhemahan alam Semula Jadi kat Tasek Utara , Malam2 tu cikgu buat Ice breaking . Pastu cikgu suro kitorang gabung dgn bdk lelaki , aku ade perasan jgk ade sorang mamat nie asyik pandang aku jek !! Tak kelip langsung , haha XD

Esoknye ...

Mase buat aktiviti luar , budak nie memang nak kene ! Nak jek aku cungkil mata dia .. Tengok2 , tau lah aku cantik !! HeHeHe XD Budak tu boleh tahan handsome lah jugak ... Mase tu aku x tau nme dia , so aku panggil lah "budak" ! Suddenly ade kwn aku nie nme die Asmira , dia ckp "Helmi" asyik tengok kita jek . Hah ! , Tulah nme dia ... Helmi !!! Huh mampos tak layan , hmm ...

Rehat !!!

Time nie aku paling suka sgt !!! Aku lambat gi dewan makan pastu kebetulan duduk depan Helmi ... Hah nie yg buat aku malu giler sbb Helmi asyik ckp pasal awek jek , mentang2 awek dia depan die !! HeHe perasan jap >< I Love You :) HeHe

Night ;)

Sweet time :*

Time aku nak balek khemah , sorang2 pulak tu ^_^ Helmi suluh muka aku pastu dia panggil aku " Wey ko kumpulan ape??" Mula2 aku x jwb pastu kesian pulak , aku ckp lah "Kelisa" ! Pastu die ckp lagi "Sini arh aku nk ckp ngn ko" Malu kejap >< Aku langsung tak pandang muka dia sebab handsome sgt , mentang2 aku x pandang muka die , suka hati die jek pandang2 muka aku lame2 XD Cuba korang fikir ? Kitorang nie mcm sweet couple kan .. rupa2 nye nk bgi ikan jek ! Haish :')

Time dah nak blek camping :')

Aku sengaja arh diri kat belakang kereta Cikgu Saiful , aku marah sebab mse tu member2 aku lambat ! sibuk layan pakwe masing2 , hehe mne ade XD Tengah termenung pastu nampak pulak dua orang mamat tengah jalan depan aku .. Alamak !! Salah sorang dia Helmi , bukan nak pandang orang lain .. aku jugak yang dia pandang lame2 !! Hmm sweet nye ........ ^_^ Dia senyum kat aku , aku balas ngn fake smile ! HaHa xde lah :')

Tamat ;)


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ! Tinggalkan komen korang :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...