Wednesday, 13 November 2013

Aku Cintakan Kau !

Assalamualaikum guys !

Korang apa khabar, sihat ? Hmm rasanya dah lama Ira tak post kat blog ni kan . So malam ni Ira nak luahkan perasaan Ira kat sini . Sebernanya dah lama Ira nak bagitau kat korang yang Ira sukakan dia . Bukan Aiman ehh ! Now, orang lain yang sudah lama bertakhta di hati Ira . Ira yang suka dia . Tapi dia ? Hmm tak tau lah . Hanya Allah jek yang tau .

Sejak ni Ira asyik post pasal cinta jek kan . Yelah selama ni Ira cintakan dia sepenuh hati Ira ni . Kira cinta sejati lah ni kan ! hehe :) Nak tau nama dia siapa ? Cehh mana boleh bagitau ! Secret lorh... Masa tuh Ira ada cakap perasaan Ira ni kat kawan Ira tau, Arni . Dia cakap kau ni terlibat dengan cinta 3 segi . Double what ? Cinta Tiga Segi ? Hmm memang betul kot . Sebab Ira cintakan dua lelaki dalam masa yang sama . Ape lah aku ni . Kecik kecik dah pandai bercinta . Haha . Tak lah cinta monyet jek kot . Takkan tak boleh ? Elehh bukan couple pon . Just suka suki . Couple tukan haram ? Selama ni aku cintakan dia . Ambik berat pasal dia . Tapi dia tak pernah perasan pon yang aku suka dia . Yang dia tau asyik nak getback bagai . Yang lagi sorang ni pulak berlagak dah ada wife konon . Padahal diaorang baru 14 tahun . Ira pon ! Huh !

So dua lelaki ni umur diaorang berbeza . Sorang 15 tahun . Lagi sorang sebaya . Dua dua handsome . Cewahh ! Ira tak nak sebut nama diaorang kat sini . Kalau diaorang jumpa blog Ira , mampuih den ! Ira terharu sangat sebab yang 15 tahun ni mintak maaf beria ria kat Ira . Macam dia nak mati pulak . Serius Ira cakap dia dah banyak berubah ke arah kebaikan . Kau buat aku makin sayang kat kau.. Ye . Sebernanya Ira lebih cintakan yang 15 tahun ni . Tapi yang sebaya ni pulak macam mana ? Dia dah ada wife kan . Biarlah dia . hehe .

Korang nak tau tak ? Tak tau lah ni kenangan manis ke pahit sebab yang sebaya ni, Ira pelik aww . Dulu time jumpa Ira jek mesti senyum tak tau pasal then lambai-2 kat Ira . Time tuh Ira melting tengok senyuman dia . Serius comel gila ! Cair iman aku . Astagfirullahalazim.. Lepas tu yang membuatkan Ira pelik lagi, dia sibuk sangat yg kawan dia tu suka kat Ira . Yelah kawan dia tu buat tak kisah . Dia pulak yang sibuk . Then ugut kita , kalau tak aku kacau kau eh ? Haha kelakar tengok dia . Dulu Ira tak berani nak lawan . Sekarang dua dua lelaki ni Ira dah pandai melawan . Sebab tu Ira jatuh cinta kat dua orang lelaki ni .

Hah Ira nak story lagi kat korang nih ! Hari tu kat wechat kan . Okay Ira bagi tau jelah nama dia . Nama budak yang sebaya ngn Ira ni , Hadi . Hmm hari tu Ira ada buat status kat wechat pasal crush Ira . Then dia komen mcm ni "I Want You Dissapear In My Mind" Pelik kan ? Maksudnya dia nak Ira hilang dalam fikiran dia . Takkan lah dia hari-2 fikir pasal aku kot ? Hmm . Ira dah syak . Takkan dia suka aku kot ? hehe . Yang 15 tahun ni , malas lah nak story pasal dia . Lain post okay ? haha .

Okay lah sampai sini jek nak share .
Bye Asssalamualaikum ! ^_^

Thursday, 26 September 2013

Dulu Aku Lain Sekarang Aku Lain :)

Assalamualaikum korang !



Korang apa cerita ? Alhamdulillah Ira kat sini sihat alhamdulillah :) Hm disebabkan Ira dah lama tak post kat blog ni , kali ni Ira nak tulis panjang panjang ! hehe ... Okay nak tau tak apa maksud Ira buat tajuk macam tu ? Haih takkan tak tau kot .. Semua orang boleh berubah awak . Tapi Ira tak lah berubah teruk sangat . Sikit jek . Ira tetap pendiam . Haha . Lahai korang ni pon jangan lah ingat Ira ni pendiam sangat . Kalau korang nak tau Ira akan peramah dengan orang yang rapat dengan Ira jek . Maksud Ira , orang yang betul betul faham Ira .

Okay nak tau apa yang Ira berubah ? Hmm sebernanya Ira nak bagitau korang yang kat Negeri Sembilan ni , Ira lagi ramai kawan lelaki dari kawan perempuan . Yeke ? Yelah sebab dulu kat Johor Ira takde lah baik sangat dengan budak lelaki . Setakat cakap or tegur gitu gitu jek . Tapi seriusly kat sini lain sangat . Perlu ke Ira cerita ? Haih tak payah lah . Nanti orang cakap Ira aibkan kawan Ira pulak . Ira berubah sebab ? Kat sini , Ira dah tunjuk perangai sebenar Ira . Perangai sebenar Ira macam mana ? Macam ni , kalau ada orang buat something kat Ira nanti maybe Ira akan balas dengan kasar . Macam tu jugak Ira protect member Ira . Cewah macam bagus sangat . Tapi kat Johor sana , Ira tak pernah tunjuk pon perangai ni sebab diaorang baik :) hehe ..

Kat sini baik baik Ira lembut , sopan santun jadik ganas ! Haha kadang kadang je okay . Ini semua untuk lelaki yang gatal jek :p Yang suka amik kesempatan . Haih :3 But pasal study Ira takkan pernah lupakan ! Itu yang paling penting ... Btw kawan kawan kat sini tak sporting sangat lah :( Tak macam kat sana best jek . Sebernanya Ira ni banyak cakap jugak lah ! Sebab tu orang tak suka . hehe .

Okay lah ni jek nak share dengan korang :)
Babai :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...