Friday 7 March 2014

Boleh ke aku jatuh cinta lagi ?

Assalamulaikum ...

Apa khabar semua ? Sihat ? Alhamdulillah Ira sihat je . So sekarang mesti korang pelik dengan tajuk post Ira yg baru ni kan . Haa sebernanya sekarang Ira ada crush baru tau . Nak tau sape name dia ? Tak nak lah bagi tau name dia . Malu kott !! Just capital okay . Capital F....H... Hehe . Mula2 Ira tak nak suka dia pon . Just suka suka jek . Nak minat saje2 jek kan . Now, bila dah tau perangai dia yg sebenar terus tak jadik . Hmm tulah . Ira ingatkan dia baik . Rupanya sama jek mcm lelaki lain .

Walaupun kisah hidup Ira ni penuh dengan CRUSH , Ira tak kisah . Suka hati aku lah kan nak syok sendiri ke apa . Semua orang ada perasaan ... So nak tau sebab apa Ira syok kat dia ? Jom dengar story kita ^_^ Firstly macam ni tau , time tu ada pertandingan buat sepanduk . Masa tu Ira ada perasan jugak , sape lah mamat ni asyik pandang2 aku je . Bengang aku jadik nya . Walaupun Ira dah nekad tak nak jatuh cinta lagi , tapi just minat jek kot . Korang mesti pernah bercinta kan ? Ya .. Hehe aku ni setakat cinta monyet aje lah ! Umur Ira baru 15 . Nak bercinta bagai . Ira sekarang ni tengah tunggu habis belajar baru boleh main cinta . Tapi ... Ira tak berani nak couple . Couple itu haram okay !!

Okay berbalik kepada si dia . Sebernanya Ira tak pernah nak pandang or terpikat pon kat budak 3 KAA ni . Yelah orang dah pandang kita semacam , mesti kita tertanya2 kenapa lah dia pandang kita . Macam tu jugak aku . Kenapa lah dia asyik curi pandang kat aku . Hmm ... Ya Allah , harap2 lah dia ada perasaan yg sama jugak macam Ira . Amin ... Hehe :)

Okay lah sampai sini jek nak story .
Bye Bye semua ^_^

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ! Tinggalkan komen korang :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...